Sommerferieaktiviteter for hele familien på Vikingemuseet Ladby

Vikingeaktiviteter mellem gravhøj og fjord

Det summer af liv ved Fjorden denne sommer. Hver mandag til torsdag i skolernes sommerferie er der hyggelige og spændende vikingeaktiviteter for hele familien på Vikingemuseet Ladby.

Prøv kræfter med bue og pil sammen med bedstefar, udfordr far til spydkast, prøv at snitte i træ med mor og bag fladbrød ved bålet med bedstemor. Med bålrøg, nybagt brød, snittekniv og bue er der lagt op til hyggelige sommeroplevelser på Vikingemuseet ved fjordens blå vand.

Det praktiske:

• Aktiviteterne finder sted fra mandag den 28. juni frem til og med torsdag den 6. august.
  • Aktiviteterne koster 10 kr. pr. person pr. aktivitet.
  • Betaling kan foregå på to måder:
    • I museets billetsalg kan der købes et aktivitetshæfte med 3 kuponer der kan bruges på 3 valgfri aktiviteter. Vi gør opmærksom på at ubrugte kuponer ikke refunderes.
    • Alternativt kan der betales enkeltvis ved hver aktivitet med Mobilpay.

COVID 19 – information:
Ved alle aktiviteter er der håndsprit, som vi opfordrer vores gæster til at anvende inden deltagelse i aktiviteterne. Aktivitetsrekvisitter og øvrigt udstyr afsprittes hyppigt. Formidlingspersonalet bliver hyppigt testet efter sundhedsmyndighedernes anbefalinger.