År 2023 på Vikingemuseet Ladby

År 2023 bliver et år med masser af spændende arrangementer og events på Vikingemuseet Ladby.

I skoleferierne er der rigtig mulighed for at være med, når vi inviterer til aktiviteter med arkæologi, krigerliv, bueskydning, brødbagning og træværksted.

Vikingemuseet har vokseværk i disse år, og derfor byder året på rundvisninger, fortælling og byggedage, hvor byggeriet af Ladbykongens gård på museet kommer i fokus.

I løbet af foråret og efteråret afholder museet en række spændende foredrag, hvor vores arkæologer og museumsformidlere vil fortælle om vikingernes liv og hverdag.

Arrangementet ”Ladbykongen sætter alle sejl” bliver en festlig dag hvor Vikingeskibet Ladbydragen søsættes, og alle museets frivillige er i fuld sving.

Langeskov og Munkebo får besøg af Vikingemuseet i løbet af sommeren, og hjemme på Vikingemuseet byder vi på aktiviteter på Fjordens Dag.

Følg med her på hjemmesiden og på Vikingemuseets facebookside for mere information om de kommende arrangementer.