Bliv sommerferie-medarbejder i museumsbutikken

Sommerferie-butiksmedarbejder til Vikingemuseet Ladby 2024

Søges: Timelønnet medarbejder til Vikingemuseet Ladby

Vi søger en sæsonmedarbejder til holdet af museumsværter, der bemander museets billetsalg, sælger varer fra museets butik og giver de besøgende en behagelig modtagelse.

Som vært vil dine primære opgaver bestå i:

• At være ansigtet på det gode, imødekommende værtskab.
  • At stå for billetsalg og orientere gæster om, hvad de kan opleve på museet.
  • At sælge souvenirs, smykker, bøger og børneting i museets fine museumsbutik
  • At håndtere telefoniske og øvrige henvendelser.
  • At udvise initiativ, fleksibilitet og gode samarbejdsevner.
  • At udføre rengøringsopgaver efter behov.
  • At have ansvar for, at hele museet fungerer med løsning af forskellige forefaldende opgaver.
  • At kunne både dansk og engelsk, samt evt. gerne andre europæiske sprog

Dig:

Du er studerende og over 18 år. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt såvel som indgå i et samarbejde med museets øvrige medarbejdere.

Vi lægger vægt på, at du er smilende, imødekommende og punktlig samt evner at arbejde struktureret og serviceminded – i både travle og stille perioder. Derudover beskriver vi os selv som et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor vi alle bidrager til et godt og positivt arbejdsklima og en spændende sommersæson med mange tilfredse gæster.

Har du derudover interesse for turisme, museumsarbejde, vikingetiden, kultur og historie, passer du perfekt til stillingens profil. Det vil være en fordel, hvis du har butikserfaring, men ikke et krav.

Vi tilbyder:

Stillingen er på timebasis i sommersæsonen 1. juli – 1 sep.  ca. 15-30 timer pr. uge alle ugens dage, dvs. også weekender. Oplæring vil foregå som sidemandsoplæring i juni. Kontrakten løber til 1. september.

Løn- og ansættelsesvilkår er på studentervilkår og sæsonbasis. (Timeløn på 142 kr./time.)

Om stillingerne:

• Der er tale om 2-3 stillinger til studenterlønsats
  • Du forventes at kunne oplyse eventuelt planlagt ferie inden ansættelsesperiodens begyndelse.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Vikingemuseets museumsbutik på mail [email protected] eller telefon 65321667.

Ansøgning med CV og kontaktoplysninger sendes ligeledes til [email protected] senest d. 1/5

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 21.